Informacija apie virusinę COVID -19 infekciją.

Informacija apie koronavirusą.

Dėl Lietuvoje ir pasaulyje plintančios koronaviruso pandemijos, sveikatos ir saugumo užtikrinimas tapo mūsų prioritetu. Kiekvienas iš mūsų privalome pasidalinti atsakomybe stabdant koronaviruso plitimą.

Mūsų organizacija UAB „Autojuta“ prie to prisidės visomis išgalėmis.

Koronaviruso epidemiją vertiname labai rimtai. Mes esame pasiruošę prisidėti prie bendrų visos šalies veiksmų, kurie padės susidoroti su šiais iššūkiais. Dėkojame visiems savo klientams ir partneriams, kurie šiuo sudėtingu metu taip pat yra pasiryžę prisidėti.

Siekdami užtikrinti savo darbuotojų, partnerių ir klientų saugumą bei reaguodami į LR Vyriausybės priimtus sprendimus, informuojame kad nuo 2020 m. kovo 16 d. iki 2020 m. kovo 30 d.  Autojuta priklausantys naujų ir naudotų automobilių pardavimų salonai dirbs nuotoliniu būdu – telefonu, internetu.

Toliau vyks atsarginių dalių e-prekyba, jas pristatant per kurjerius.

Siekdami užtikrinti savo klientų mobilumą, toliau teiksime automobilių remonto paslaugas tiems, kam susisiekimas šiuo metu yra gyvybiškai svarbus.

-Serviso darbo laikas  I-V nuo 7:30 iki 18:00. Labai prašome į servisą registruotis iš anksto.

-Kėbulų serviso darbo laikas  I-V nuo  9:00 iki 18:00.

-Šeštadienį ir sekmadienį (kovo 21-22, 28-29) nei automobilių salonai, nei servisas NEDIRBS.

Siekdami užtikrinti visų saugumą, Jums pageidaujant mes paimsime Jūsų SEAT automobilį ir po serviso ar kėbulų serviso darbų grąžinsime jį atgal. Šią paslaugą Kauno m./ Vilniaus m. ribose teiksime NEMOKAMAI!

Besirūpindama savo darbuotojų sveikata ir saugumu, „Volkswagen Group“ laikinai uždarė gamyklas Europoje. Šiuo metu planuojama gamybą sustabdyti dviem savaitėms ir atnaujinti veiklą kai tik pasibaigs ši beprecedentė situacija. Susisieksime su kiekvienu to paveiktu klientu ir rasime individualų sprendimą. Turime automobilių, kurie jau yra pas mus, dar daug jų keliauja į Baltijos šalis, todėl galėsime patenkinti didžiąją dalį jūsų poreikių. Dabartinė situacija leidžia mūsų atstovybėms juos pristatyti, kaip planuota.

Mūsų servisai padeda užtikrinti svarbių transporto paslaugų veiklą, todėl mūsų atstovybės dirbs ir toliau. Mūsų klientai gali būti visiškai ramūs, kad ėmėmės priemonių, kurios sumažina viruso perdavimo galimybes ir fizinio kontakto poreikį mūsų atstovybėse. Vadovaudamiesi Sveikatos apsaugos ministerijos nurodymais, ėmėmės šių veiksmų:

-Visose patalpose klientai ir darbuotojai gali rasti dezinfekantų.

-Dažniau valome patalpas, reguliariai dezinfekuojame padidintos rizikos vietas (tualetus, durų rankenas ir kt.).

-Padidėjusios rizikos grupėms priklausantys darbuotojai nepasirodys savo darbo vietose.

-Prašome visų savo klientų nedvejoti ir atšaukti susitikimus ar vizitus, jei jie jaučiasi blogai ar keliavo COVID-19 paveiktose teritorijose per pastarąsias 14 dienų. Šiuo metu būsime ypač lankstūs perkeldami serviso vizitus, pristatymo laiką ar kitus susitikimus.

-Mes pasiekiami telefonu, trumposiomis žinutės ir el. paštu. Jei neturite galimybės apsilankyti, su mumis bendrauti galite beveik kaip įprasta.

-Mes nespaudžiame rankų. Savo įstaigose vengiame bet kokio fizinio kontakto.

Automobilių įsigijimo klausimais esame pasiruošę Jums padėti nuotoliniu būdu, o serviso paslaugos bus teikiamos toliau. Mes ėmėmės šių priemonių Jūsų ir mūsų saugumui užtikrinti:

-Ypač kruopščiai valome automobilius, klientų automobilius liečiame tik su pirštinėmis.

-Nuodugniai dezinfekuojame ir išvalome visus automobilius po kiekvieno apsilankymo dirbtuvėse.

-Mūsų klientų aptarnavimo specialistai nesisėda į automobilį su klientais ir išlaiko saugų atstumą.

Kviečiame Jus apsilankyti mūsų automobilių dirbtuvėse bei visais kitais klausimais susisiekti su mumis telefonu arba elektroniniu paštu – galite būti tikri, kad ėmėmės visų rizikos prevencijos priemonių savo patalpose. Rūpestis šalies, mūsų klientų ir darbuotojų sveikata yra didžiausias mūsų prioritetas. Atidžiai sekame situaciją ir esame pasiryžę imtis dar griežtesnių priemonių.

Štai keletas atsakymų į klausimus, kurie šiuo metu kyla mūsų klientams:

Ar dėl susidariusios situacijos bus paveikta mano užsakyto automobilio gamyba ar pristatymas? 

Susisieksime su visais klientais, kurių užsakymai gali būti paveikti. Galime pasirūpinti automobilių pristatymu klientams ir esame lankstūs, jei Jūs nusprendėte likti namuose ar patiriate kitų trikdžių, kurie gali sutrukdyti atsiimti automobilį.

Ar karantino metu galėsiu užregistruoti savo naują automobilį? 

Taip, „Regitra“ sudarė galimybę užregistruoti naujus automobilius Vilniuje.

Man paskirtas vizitas serviso dirbtuvėse, bet neturiu galimybės atvykti sutartu laiku. Ką man daryti?

Susisiekite telefonu ar el. paštu ir mes sugrįšime su sprendimu, ką galime padaryti. Žiūrėsime kiek įmanoma lanksčiau ir sklandžiau.

Ar vis dar galiu užsisakyti automobilį? 

Taip, mes veikiame visu pajėgumu ir priimame naujus klientų užsakymus. Susisiekite su mūsų pardavimų komanda, kuri suteiks Jums daugiau informacijos. Tačiau negalime garantuoti tikslios pristatymo datos dėl neaiškios šiandienos situacijos.

Galite būti tikri, kad darome viską, kad pasirūpintume visais savo klientais ir esame pasiruošę atsakyti į visus dėl šios situacijos Jums kylančius klausimus.

 

 

Vilniaus SEAT centras

 

UAB „Autojuta“

Naugarduko g. 110, Vilnius

 

Darbo valandos:

I-V 7:30 – 19:30
VI 10:00 – 15:00

 

Salonas +370 5 211 35 50

seat@autojuta.lt

 

Servisas +370 5 211 35 52,

seat.servisas@autojuta.lt

 

Dalys +370 5 211 3551

seat.dalys@autojuta.lt

 

Pagalba kelyje +370 5 208 21 00

 

Susisiekite


Kauno SEAT centras

 

UAB „Autojuta“

Chemijos g. 8, Kaunas

 

Darbo valandos:

I-V 9:00 – 18:00
VI  9:00 – 15:00

 

 

Salonas +370 37 490 394
seat.kaunas@autojuta.lt

 

Servisas +370 37 490 392
servisas@autojuta.lt

 

Dalys +370 37 490 393
dalys@autojuta.lt

 

Pagalba kelyje +370 5 208 21 00

 

Susisiekite